محل تبلیغات شما
چندسالی است که بر موضوع رسانه ها و سواد رسانه ای متمرکز شده ام. بیش از آنکه مثل دیگران به دنبال نقد رسانه ها و سخن گفتن از توهم های توطئه باشم، تلاش کرده ام که تکنلوژی را مطالعه کنم. تجارب موفق دیگر کشور ها را بررسی کنم و به مدل هایی برسم هم بهره برداری و استفاده پیشرفته از رسانه ها را آموزش دهد و هم از آسیب هایی که می دانیم جلوگیری کند. چیزی که مک لوهان دوست داشت در Wired به مردم ارائه دهد و این روز ها کشوری نیست که نهادی برای این کار نداشته باشد. چیزی که من اسمش را می گذارم بهینه سازی بهره برداری از رسانه ها. چیزی که تحذیر و ترس و نقد و توهم در آن نباشد. فرهنگ یادگرفتن رسانه ها، تولید رسانه ای و البته مدیریت مصرف در آن پررنگ باشد.

 

خانواده و سواد رسانه ای

 

ماهیت متغیر مناسک؛ در خلال روایتگری های اجتماعی (اربعین 1398)

رسانه های نوین؛ و تغییراتی عمیق تر از آنچه ما فکر می کنیم.

دیوانگی؛ لازمه تصمیم های بزرگ است.

رسانه ,ها ,ای ,چیزی ,بهره ,برداری ,رسانه ها ,رسانه ای ,چیزی که ,بهره برداری ,دهد و

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تجربه‌ی زيسته موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا