محل تبلیغات شما

امروز به بهانه انجام پروژه کلاس مطالعات فضای مجازی، نشستم و حدود 90 توئیتی که در روز اربعین توسط فارسی زبان ها نوشته شده بود و در top توئیتر قرار گرفته بود رو مطالعه کردم. هدفم بررسی کمی توئیت ها و استفاده از روش های کمی تحلیل گفتمانی نبود. بیشتر به دنبال تحلیل روایت و استفاده از روش روایت پژوهی ( تحلیل تماتیک) بودم. روشی کیفی که به دنبال کثرت روایت ها و مقایسه آنها با هم نیست. بلکه بیشتر به دنبال چگونگی و دسته بندی روایت های موجود از یک پدیده اجتماعی است.

 

ماهیت متغیر مناسک؛ در خلال روایتگری های اجتماعی (اربعین 1398)

رسانه های نوین؛ و تغییراتی عمیق تر از آنچه ما فکر می کنیم.

دیوانگی؛ لازمه تصمیم های بزرگ است.

روایت ,تحلیل ,ها ,های ,استفاده ,اجتماعی ,به دنبال ,استفاده از ,و استفاده ,از روش ,ها و

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها